A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Любешівська селищна рада об’єднаної територіальної громади
Волинська область, Любешівський район

ОСОБЛИВОСТІ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ

Дата: 22.08.2018 13:05
Кількість переглядів: 224

Починаючи з 04.04.2016р. повноваження з питань реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання від Державної міграційної служби України перейшли до селищної ради та старостинських округів.

Статтею 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 04.04.2016р. установлено перелік документів, які повинна подати особа або її представник для реєстрації місця проживання. Зокрема, це: 1) письмова заява; 2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання; 3) квитанція про сплату адміністративного збору; 4) документи, що підтверджують право особи на проживання в даному житлі: свідоцтво про право власності, ордер, договір найму (піднайму, оренди) та ін. У разі відсутності зазначених в цьому пункті документів, реєстрація місця проживання особи може бути здійснена за згодою власника або всіх власників житла. При реєстрації за згодою власника (власників) потрібна його (їх) присутність під час подання заяви; 5) військовий квиток або посвідчення про приписку (лише для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку); 7) документ, що підтверджує повноваження особи як представника та документ, що посвідчує особу такого представника (у разі подання заяви не особисто, а представником); 8) заява про зняття з реєстрації попереднього місця проживання особи (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

Процедура прописки малолітніх дітей аналогічна процесу реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання повнолітніх громадян, проте має ряд юридичних особливостей. Зокрема, реєстрація/зняття з реєстрації дитини до 14 років може бути здійснена виключно за місцем реєстрації одного з батьків. Право власності  на будинок для цього не потрібно. У разі, якщо батько і мати малюка прописані за різними адресами, місце проживання дитини реєструється разом з одним з них з письмової згоди другого з батьків.

Що стосується реєстрації місця проживання новонародженої дитини, то батькам на виконання цієї формальності дається три місяці з дня народження малюка. Процедура в цьому випадку максимально спрощена і за бажанням батьків або одного з них, документи для прописки новонародженого можуть бути подані через органи ДРАЦС під час проведення держреєстрації народження. Для реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, необхідна присутність обох батьків або нотаріально завірена згода батька (матері) на прописку дитини за новою адресою.

За реєстрацію та зняття з реєстрації сплачується адміністративний збір:

- 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати – якщо звернення здійснено у передбачений законом 30-денний строк (тобто без прострочення);

- 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати – якщо звернення здійснено з пропуском передбаченого законом 30-денного строку.

Якщо реєстрація місця проживання здійснюється одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання – адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу. Тобто, окремо сплачувати збір за зняття з реєстрації та ще раз за реєстрацію не потрібно. У разі якщо нове місце проживання особи знаходиться в іншій адміністративно-територіальній одиниці, селищна рада або старостинський округ після реєстрації такого місця проживання надсилає повідомлення про зняття особи з реєстрації відповідному органу реєстрації за попереднім місцем проживання.

 

Оксана Мінчук

провідний спеціаліст  загального відділу

Любешівської селищної ради


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

gromada.org.ua

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь